قوانین ثبت و ارسال سفارش

قوانین گالری شمش از ثبت تا تحویل سفارش

گام اول: انتخاب و سفارش

  • 1. ابتدا کالای خود را از سایت انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه می نمایید.

  • 2. در مرحله بعد اطلاعات خود را که شامل (نام و نام خانوادگی یا گیرنده محصول، آدرس کامل پستی، شماره موبایل و تلفن ثابت، کدپستی) را با دقت و صحیح وارد نمایید.  

  • 3. دکمه پرداخت را زده و به درگاه امن پرداخت وارد می شوید و پرداخت خود را کامل می کنید.

  • 4. در صورتی که پرداخت شما موفقیت آمیز باشد به صفحه ای با عنوان اینکه "سفارش شما ثبت شد" هدایت می شوید. 

  • گام دوم: انتظار تا ارسال 

  • پیامکی شامل شماره سفارش و "ثبت شما موفقیت آمیز بود"برای شما ارسال می شود.

  • مراحل یک خرید از گالری شمش شامل مراحل: " ثبت سفارش=» آماده سازی سفارش=» تحویل به پیک=»  تحویل به مشتری" می باشد. 

  • اگر محصول انتخابی شما کاری سفارشی باشد، مدت زمان تولید و آماده سازی سفارش (1 الی2) روز کاری به جز ایام تعطیل، می باشد.

  • اگر محصول انتخابی شما آماده ارسال باشد، در یک بازه زمانی یک روزه به پیک تحویل می گردد.
    - تمامی مراحل بالا از طریق پیامک با توجه به نوع محصول انتخابی به مشتریان عزیز اطلاع رسانی می گردد.

گام سوم: ارسال 

  • سفارشات تهران با پیک ارسال می شود و زمان تحویل به مشتری (1 الی2) روز کاری به جز ایام تعطیل زمان می برد که روند رهگیری مرسوله از طریق پیامک برای پیگیری شما مشتریان ارسال می شود.

  • سفارشات شهرستان نیز با پیک مختص شهرستان ارسال می گردد و از طریق کد رهگیری می توانید سفارش خود را رهگیری نمایید و زمان رسیدن سفارش به مقصد مشتری بستگی دارد.

سخن پایانی:

  • از اینکه ما را برای خرید و انتخاب محصولاتی خاص با طراحی های خلاقانه انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم.

  • رسالت ما بر این است که کالایی اصل، معتبر و باکیفیت به مشتریان خود عرضه کند و در هر مرحله از سفارش که نیاز به پیگیری و پشتیبانی داشتید تیم ما باافتخار آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما می باشد.

  • راه های ارتباطی با ما و شبکه های اجتماعی:

  • شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 

  • پنجشنبه از ساعت 9 الی 13

☎️تلفن های پشتیبانی: 

  • 02191093881

  • 09376241968